http://oi42.tinypic.com/ab2e86.jpg

13. 10. 2011

Dělaj šaty člověka ? (osobní úvaha)

Modní průmysl již pěknou řádku let ovlivňuje názor lidí v oblasti oblékání sama sebe. Využívá k tomu reklamu, která se jako rakovina rozlézá celým internetem, na vyhrazených plochách a dokonce i ve sdělovacích prostředcích a snaží se nám vnuknout potřebu toto oblečení vlastnit. Reklamním agenturám se platí značné sumy peněz za jejich propagaci jejichž cílem je dokázat obyčejnému člověku aby utratil peníze právě za jejich oblečení. Kdo nemá oblečení některé značky tak jakoby ve světě namyšlenejch buranů a pozerů neexistoval. Proto aby se lidé "neznemožnili" nebo aby byli jak se dnes hojně užívá "cool" či "trendy" investují svoje peníze do klidně i desetinásobně dražšího oblečení jen aby ostatním namyšleným idiotům správným způsobem olízli řiť.
Dávno je již tomu co takové prachomlsné firmy(DADA, Reebok, Nike, Ecko, Billabong, Quicksilver aj.) začali parazitovat na tom co mám rád - na hip hopové kultuře, a nejen na ní. Místo úctě k charakteru člověka se stále více začal prosazovat vliv komerce což má za následek zkoumání a přizpůsobování si trhu ke svému obrazu. Jsme to my, příznivci hip hopu, jejichž vůle se musí změnit kvůli zisku pánů podnikatelů. Kdo si nenechá nasadit želízka, stane se nepřítelem systému. Také různí rapeři, bohužel i v místě kde je tato hudba doma (tj. USA) se začali na tomto druhu komerce pást a odrazilo se to i na samotné rapové hudbě. To je asi hlavní důvod proč jí využívají nikoliv ke sdělení důležité myšlenky či názoru nebo k zábavě, ale k sdělení že má děvky,značkový hadry,prachy, gang a ostatní jsou jen idioti (což určitě všechny posluchače hrozně zajímá).
Cíl takové hudby se změnil na komerční a pozeři co takové pozery následovali jsou tou správnou skupinou pro šíření demagogických hlášek jako "ty nemáš značkový hadry?Hmm, tak to nejsi "hoper"".Tím s pomocí hypnotické moci reklamy ovládají veřejné mínění ve prospěch Dády a podobných příživníků.
Záleží jen na nás zda budem takoví idioti a přistoupíme na tuto komerční hru a budeme si kupovat drahé značkové hadry jen abychom se mohli cítit real v očích pozerů kteří jsou velkém procentu zastoupení mezi těmi co si říkají příznivci hip hopu. Je ale důležité podotknout že každá koruna která půjde do kapsy takovým podnikatelům a obchodům je silnou podporou vykořisťování jejích zaměstnanců a zároveň podporou v brainwashingu celé subkultury. Osobně vidím umění rapu v kvalitním zpracování nějakého tématu. Nikoliv v dělání ramen, protože to umí každý.Já se osobně dál budu pohybovat po ulicích ve své šíleně nemoderní mikině od vietnamců za 300 a ostatních levných hadrech a budu na sebe hrdý že nejsem takový bohatý sobecký sráč. Je to součást mého boje, mojí revolty.Klidně proti všem, ale pořád za to co mám rád.



2 komentáře:

  1. úvaha je upravenou verzí té kterou jsem psal v 17cti a proto je její kvalita trochu snížena, ale přesto je její myšlenka zachována v plném rozsahu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. není dúležitá tvář nebo oblečení, ale myšlenka a názor :) Eddie

    OdpovědětVymazat